čtvrtek 24. března 2011

FOTOGRAFIE, PREZENTACE A KONKURENCE

Občas si myslím, že jsem v určité oblasti dosáhla cíle. Že právě teď je to "ono." Ne, že by tomu tak opravdu bylo, ale v té chvíli tomu tak prostě pro mě osobně je. Posunuji se časem dále a za půl roku už to vidím samozřejmě jinak. Ale to je jiná kapitola.
Právě dnes jsem totiž udělala další takový krok a měla právě ten výše zmíněný pocit. Že teď to sedne.... zkoušela jsem fotit nově prsteny.




Dnes jsem našla na titulní straně www.fler.cz krásné seskupení obrázků a fotek, ve kterém byla původně i moje fotografie, ale nenašla jsem jí tam. Prostě tam nebyla. Sama bych jí do výběru také nezařadila. Fotografie byla perfektní, výrobek také, avšak uprostřed té záplavy konkurenčních výrobků a překrásných fotografií byla jaksi bez duše a bez nápadu. Sám pan Ozubený si tam trůní uprostřed bílého pustého čtverce. 


Ale tohle ... tohle je jiná káva. Má to prostě šmrnc. 




Pokud chci uspět, musím se stále zdokonalovat. 
Něčím zaujmout, překvapit, možná šokovat. 
Hlavně být vidět. 

Přemýšlela jsem také hodně o tom, zda jsou mé výrobky drahé nebo levné. Jestli nemám snížit ceny. A víte co? Nemám :-) Dávám do nich kus sebe, kus mé duše, mého srdce. Věnuji se jim celé dny, s každým z nich se potýkám při jejich zrození. Kvalita je pro mě vždy nad kvantitou. A nakonec i věřím, že dobré a kvalitní zboží s pěknou prezentací se prostě samo prosadí. Možná déle a pomaleji, ale prosadí. Prostě to jinak být ani nemůže. 

A teď pár díků: Děkuji své konkurenci, která mě neustále šlape na paty a nutí mě tak ke stále novým a lepším výrobkům, inovacím a dalším skvělým a neuvěřitelným nápadům. A můj poslední a velký dík patří Svatce, jejíž zboží, fotografie i blogy jsou pro mě neustálou a příjemnou inspirací. Svatko, děkuji!

PS: Na úplný závěr a pro pobavení. Moje první 3 výrobky prodané přes Internet naleznete zde: 





4 komentáře:

  1. Někdy své krůčky kupředu nevidíme, ale vždy tam jsou. A při pohledu zpět je za námi kus cesty. Príma pocit, viď. Ať se Ti i nadále daří postupovat vpřed a slepé uličky Tě poučí.
    Nové fotky jsou zajímavé. Těším se na další. Budud pečlivě sledovat ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takhle vidím ty malá tvůrčí krůčky, které jsem potřeba k tomu, aby to člověka prostě bavilo. A je jedno co dělá. Posouvá ho to dál, kupředu a odlišuje jej to od ostatní. Vytváří si svůj styl. Nejen v samotné tvůrčí práci, ale hlavně v oné prezentaci. Skvělá práce. Fota vypadají skvěle. Prstenům dávají vyniknout, ale přitom nejsou rušivé...
    True Tool Design

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekne fotky, skvela prezentacia - napadita, osobita s rozpoznatelnym rukopisom. paci sa mi to

    OdpovědětVymazat
  4. Díky vám všem za pozitivní a povzbudivé komentáře, milí kolemjdoucí...

    Marku, od vás si pochvaly zvláště cením, jelikož vaše díla znám a obdivuji. Díky.

    OdpovědětVymazat